Els reptes culturals dels països catalans al sopar-col-loqui de maig

Actualitat

(06/05/05) Redacció ÒC GarrafDavant un auditori d’una cinquantena de membres i simpatitzants d’ÒC-Garraf, Josep Espar i Ticó va fer un abrandat discurs posant en relleu la immensa tasca compromesa que ‘la gent de futur’ hem de fer al servei del país, i denunciant alhora la manca de cultura política que malauradament alguns líders del nostre país pateixen i com aquest fet pot ser un entrebanc a les legítimes aspiracions nacionals.

(26/04/05) Redacció ÒC Garraf
Sopar-Col·loqui "El país avui. Nous reptes des de l’activisme cultural", a càrrec de Josep Espar i Ticó. També comptarem amb la participació de Joan Maluquer (gerent de la Universitat Catalana d’Estiu). Dijous 5 de maig a les 9 del vespres al local de la Penya Barcelonista de Vilanova i la Geltrú.

Òmnium Cultural Garraf organitza mensualment un sopar-col·loqui en el qual convidem persones d’interès per tractar temes molt amplis relacionats amb el país. No solament de caràcter cultural o lingüístic, sinó sobre esport, economia, noves tecnologies, etc.

Per al mes de maig, us proposem el següent:  

  El país avui. Nous reptes des de l’activisme cultural.   

A càrrec de Josep Espar i Ticó

També comptarem amb la participació de Joan Maluquer (gerent de la Universitat Catalana d’Estiu)

Dijous 5 de maig a les 9 del vespre

 Lloc: Penya Barcelonista. Vilanova i la Geltrú.  

 Si us plau, confirmeu els vostres noms [email protected] 

Aprofitem per anticipar-vos els propers temes que volem tractar en els que organitzarem fins a l’estiu: Les Noves Tecnologies de la Informació i la Comunicació i la llengua (Jordi Mas, Softcatalà), Música i País (Lluís Gendrau, revista Enderrock). Alhora us engresquem a proposar-nos altres temes i convidats per a futurs sopars – col·loquis!