Montserrat Carulla va presentar el seu llibre a Cabrils
Baixada en “trasnport rodat” a conseqüència del cabal de l’Ebre passa per un total de 12 poblacions a les Terres de l’Ebre: Tivenys, Aldea, Amposta, Benifallet, Ginestar, Tortosa, Ferreries, Roquetes, Jesús, Campredo, Camarles, Deltebre.
El passat divendres 14 de juny va tenir lloc a la Biblioteca Pública de Cabrils una xerrada-col·loqui amb Montserrat Carulla. L’actriu, que darrerament és coneguda pel seu actual paper a la sèrie de TV3 La Riera com a tieta Consol, ha participat al llarg de la seva vida en nombroses obres de teatre, en pel·lícules, sèries de televisió i també ha treballat en el doblatge, tant en català com en castellà. I la seva destacada carrera professional l’ha portat a guanyar diversos i importants premis.
El reconeixement del públic es va fer palès amb la vuitantena de persones que es van aplegar a la Biblioteca Pública de Cabrils, on l’actriu també va fer la presentació del seu llibre El record és un pont al passat.
Els assistents a la xerrada-col·loqui van descobrir elements de la seva vida que ella mateixa relata en el llibre, però, sobretot, la conversa amb l’actriu va servir per conèixer la seva opinió sobre diferents fets històrics relacionats amb Catalunya i especialment amb el moment actual que viu el país.
Carulla, una dona que s’ha posicionat clarament a favor de la independència de Catalunya, es va mostrar molt optimista a l’hora de valorar que ara més que mai aquesta fita és molt propera.
La xerrada va finalitzar amb l’actriu fent dedicatòries al llibre que molts dels assistents van comprar.
L’acte, presentat per la periodista Mireia Llonch Llongueras, va ser organitzat pels membres de l’Assemblea Nacional Catalana de Cabrils i els socis d’Òmnium Cultural de Vilassar de Dalt i Cabrils amb el suport de la Biblioteca Pública de Cabrils.

