Òmnium continua arrelant a Manresa
Òmnium Cultural Mataró-Maresme presenta la 16a edició del cicle de conferències Llegir la Literatura, enguany titulat De Joan Maragall a Màrius Torres.
En el marc de la campanya Catalunya, un estand d’Òmnium va ser present durant tot el dissabte a la Plaça Sant Domènec de Manresa, al bell mig de la Fira Mediterrània que va omplir la ciutat d’activitats. A la mateixa plaça s’hi va realitzar, també, una activitat del Quedem?, que va permetre als participants conèixer una mica millor el funcionament de la Fira des d’una altra perspectiva. A l’activitat hi va participar la presidenta d’Òmnium Muriel Casals, que va venir a compartir la jornada amb els membres d’Òmnium Bages.
Moltíssima gent va anar passant al llarg del dia per interessar-se pels projectes de l’entitat i compartir les seves opinions sobre Òmnium i el país. Si voleu veure una breu crònica de com va anar el dia, en el seguent enllaç (clicant sobre la imatge) hi trobareu el vídeo elaborat per Òmnium TV.


