Òmnium Cultural convoca al maig l’Assemblea General Ordinària que renovarà part de la Junta Directiva nacional

Actualitat

Òmnium Cultural convoca l’Assemblea General Ordinària de l’entitat i eleccions per renovar part de la Junta Directiva nacional. Entre els càrrecs a renovar hi ha el de presidència, vicepresidència 2 i 3, tresoreria, i vocalies 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 20, 21 i 22. Es poden presentar candidatures a la Junta Directiva fins el proper dilluns 20 d’abril.

L’Assemblea General se celebrarà el proper dissabte 30 de maig al Casino l’Aliança del Poblenou de Barcelona, a les 10 h del matí en segona convocatòria (a les 9.30 h, en primera convocatòria). A l’Assemblea General es presentarà, entre d’altres, el Pla de Treball i el Pressupost 2026 i es proclamaran els resultats de les eleccions a la Junta Directiva.

Les eleccions per renovar part de la Junta Directiva nacional se celebraran del 5 al 30 de maig per via electrònica o al recinte on se celebrarà l’Assemblea General. 

Òmnium Cultural ha obert un apartat específic de la pàgina web amb l’ordre del dia i informacions sobre l’Assemblea General i el procés electoral. Aquest apartat de la web s’anirà actualitzant amb tota la informació de l’Assemblea General. Es pot consultar aquí.