Últimes sessions de “Maragall a Casa” amb preu especial per als socis d’Òmnium

Actualitat

L’acte serà el proper dimarts 11 de juny a les 20h al Palau de la Música de Barcelona i servirà per fer un reconeixement públic a Josep Maria Benet i Jornet. Els socis disposen d’entrades gratuïtes.

Els dilluns 3 i 17 de juny tindran lloc les darreres sessions de Maragall a Casa, posant fi a la tercera temporada d’aquest espectacle construït a partir dels articles, poemes i correspondència de Joan Maragall. Des del menjador de la seva casa de Sant Gervasi, Joan Maragall, interpretat per Jep Barceló, ens explica les seves vivències, els seus somnis i el seu ideari. L’obra està escrita per  Josep Maria Jaumà i compta amb la direcció de Dolors Vilarasau.

Les representacions comencen a les 20h i tenen lloc a la que havia estat la casa del poeta, actualment la Casa-Arxiu Joan Maragall (C/ Alfons XII, 79, sota la plaça Molina).Els socis i sòcies que hi estigueu interessats gaudireu d’un preu especial de 8 euros en la compra de les entrades. Per acollir-vos al preu especial cal fer la reserva directament al contestador del mòbil 663649472, tot indicant que sou socis d’Òmnium. Es confirmarà la reserva a través d’un missatge de text SMS. Posteriorment podreu passar a recollir l’entrada al vestíbul de la Casa Arxiu, presentant el carnet de soci. La Casa-Arxiu estarà oberta una hora abans.

Per a més informació: www.maragallacasa.cat