Vine a omplir el Tour d’estelades a Tarragona!
Aquest diumenge 5 de juliol, Tarragona serà l’escenari de la sortida de la segona etapa del Tour de França, que unirà la ciutat amb Barcelona. Òmnium Cultural i l’Assemblea Nacional Catalana impulsen conjuntament una mobilització ciutadana per omplir el recorregut d’estelades i fer visible, davant del món, la reivindicació del dret de Catalunya a decidir lliurement el seu futur.
L’acció es desenvoluparà els dies 4, 5 i 6 de juliol, coincidint amb les tres primeres etapes del Tour per terres catalanes. La projecció mediàtica internacional de la cursa ofereix una oportunitat única per mostrar la realitat nacional de Catalunya i la força d’una societat civil que continua defensant, de manera cívica i democràtica, els drets nacionals del país.
A Tarragona, Òmnium Tarragonès habilitarà un punt de repartiment d’estelades a la seva seu (Rambla Nova, 12) a partir de les 9.00 h. La concentració principal serà a les 11.30 h, a la Rambla Nova amb el carrer Sant Agustí, des d’on es podrà seguir el pas dels corredors.
Les estelades que es repartiran de manera gratuïta han estat adquirides gràcies a una campanya de micromecenatge, que ha permès implicar centenars de persones en aquesta acció col·lectiva. A més, per facilitar la participació, s’ha habilitat el portal esteladesaltour.cat, on es pot consultar el recorregut de les etapes, els punts de concentració i els punts de repartiment d’estelades.
Des d’Òmnium Tarragonàes animem tota la ciutadania a sumar-se a aquesta acció i, si és possible, a portar la seva pròpia estelada per contribuir a fer visible Catalunya davant dels milions d’espectadors que seguiran el Tour de França arreu del món.

