QUEDEM? – La Casa de la Culla, Visita a una masia típica de la Catalunya central (Manresa)
Actes i activitats

La Culla era una de les masies més importants de les rodalies de Manresa. Actualment està restaurada i equipada amb estris propis de la vida rural tradicional. Podrem conèixer el món agrari tradicional que constitueix les arrels del nostre país, i podrem veure com i de què vivia la gent pagesa. La casa disposa d’una petita vinya, i les instal·lacions i objectes relacionats amb el procés tradicional i d’elaboració del vi, inclosos el celler medieval i les tines, són del segle XIX. Reviurem el passat de pagès i si el temps ens ho permet, fins i tot podrem seure al voltant de la llar de foc.Dissabte, 24 de març a les 9.45 hDurada aproximada: 2 hLloc de trobada: Manresa, Creu de la Culla, inici del c. Dr. Joan Soler davant de l’hospital de Sant Joan de DeuAutobús: línia 1, parada Hospital Sant Joan de DeuDates d’inscripció: del 5 al 20 de marçVisita gratuïta. Per reservar plaça només cal que truqueu al 938726321 de 20 a 21 h. Animeu-vos! Places limitades.Per tal d’organitzar el grup i garantir la puntualitat de la sortida, us demanem que arribeu 10 minuts abans de l’hora d’inici.
La Culla era una de les masies més importants de les rodalies de Manresa. Actualment està restaurada i equipada amb estris propis de la vida rural tradicional. Podrem conèixer el món agrari tradicional que constitueix les arrels del nostre país, i podrem veure com i de què vivia la gent pagesa. La casa disposa d’una petita vinya, i les instal·lacions i objectes relacionats amb el procés tradicional i d’elaboració del vi, inclosos el celler medieval i les tines, són del segle XIX. Reviurem el passat de pagès i si el temps ens ho permet, fins i tot podrem seure al voltant de la llar de foc.
Dissabte, 24 de març a les 9.45 h
Durada aproximada: 2 h
Lloc de trobada: Manresa, Creu de la Culla, inici del c. Dr. Joan Soler davant de l’hospital de Sant Joan de Deu
Autobús: línia 1, parada Hospital Sant Joan de Deu
Dates d’inscripció: del 5 al 20 de març
Visita gratuïta. Per reservar plaça només cal que truqueu al 938726321 de 20 a 21 h. Animeu-vos! Places limitades.
Per tal d’organitzar el grup i garantir la puntualitat de la sortida, us demanem que arribeu 10 minuts abans de l’hora d’inici.
Més informació:
Fitxa didàctica
Fotografies anteriors visites
Amb el suport de:
Adreça/Ubicació
Manresa, Catalunya