Rebuda de la Flama del Canigó a Horta-Guinardó
Actes i activitats

La Flama del Canigó es tornarà a estendre arreu dels Països Catalans aquest any amb el lema “La Flama, el foc de la llengua”. Com cada any, la matinada del 22 al 23 de juny la Flama del Canigó es renova al cim d’aquesta muntanya del Pirineu català i centenars de voluntaris i equips de foc la distribuiran arreu dels Països Catalans seguint diverses rutes per tal d’anar encenent les fogueres de la nit de Sant Joan.
La celebració de la nit de Sant Joan ens apropa a les arrels de la nostra cultura. Una festa lligada al solstici d’estiu i a la germanor de compartir la nit més curta de l’any.
Les activitats del dijous 23 se celebraran a la plaça d’Eivissa i començaran a les :
- 19 h amb la cercavila pel barri acompanyats del Sant Gla d’Horta, els Diables d’Horta i la xaranga Tirant lo Band.
- 19.30 h tallers de fanalets i lectura de textos.
- 20 h arribada de la Flama a la plaça, lectura del manifest, enguany escrit per l’activista cultural i editor Eliseu Climent, encesa dels fanalets. Portem la Flama a les entitats centenàries d’Horta, Lluïsos d’Horta i Foment Hortenc.
Us hi esperem!