Gaudeix de la 7a edició dels Premis VOC!
Actes i activitats

Ja tenim aquí una nova edició dels Premis VOC► –Versió Original en Català– i enguany els socis i simpatitzants d’Òmnium tindrem una mostra ben a prop de casa nostra!
Els Premis VOC► –Versió Original en Català– són una mostra de cinema i audiovisual en llengua catalana que tindrà lloc en diverses poblacions i de forma simultània el mes de febrer i març de 2023, amb la finalitat d’estimular la producció de continguts audiovisuals de qualitat en llengua catalana, contribuir a la seva difusió i ampliar-ne el públic.
Si vols trobar la Mostra VOC► més propera a casa teva i aconseguir gratis l’entrada entra al web dels Premis VOC►. Les entrades et permetran poder votar el curtmetratge o documental que més t’hagi agradat, i així participar en el premi del públic.
Enguany, els curtmetratges i documentals finalistes s’han dividit en 3 sessions; cadascuna amb curts diferents i que trobaràs en les diverses mostres VOC► que s’han organitzat. Ja pots conèixer el contingut de cada sessió en aquest programa i , llavors, gaudir de la Mostra VOC► que t’interessi. Pel que fa a aquesta banda del Baix Llobregat, són aquestes les mostres VOC► que organitzem:
Mostra VOC► Begues
- Dissabte 25 de febrer: sessió 1 i 2
- 17.30 h
- Teatre El Goula ( Plaça de l’U d’Octubre de 2017 )
- Descarrega el cartell de la Mostra VOC 2023 de Begues, en jpg.
Mostra VOC► Sant Boi de Llobregat
- Dissabte 25 de febrer: sessió 2
- 18 h
- Cinemes Can Castellet ( C. Jaume I, 28)
- Descarrega el cartell de la Mostra VOC 2023 de Sant Boi de Llobregat, en jpg
Mostra VOC► Sant Climent de Llobregat
- Diumenge 26 de febrer: sessió 2
- 18 h
- Casal de Cultura (C. Pau Casals, 5)
- Descarrega el cartell de la Mostra VOC 2023 de Sant Climent de Llobregat, en jpg.
Mostra VOC► Viladecans
- Dissabte 4 de març: sessió 3
- 18 h
- Agrupació Cultural Mossèn Cinto Verdaguer ( C. Pare Artigas, 2 )
- Descarrega el cartell de la Mostra VOC 2023 de Viladecans, en jpg
T’hi esperem!